Educación para Cidadanía Global (ECIGAL)

 Grupo de investigación

Datos xerais

Coordinador/a Dra. Renee Depalma Úngaro
Profesor/a Titular de Universidade
Data de alta 14/12/2020
Adscrición a deptos. Pedagoxía e Didáctica
Adscrición a centros Facultade de Ciencias da Educación
Código interno G000801

Contacto

Enderezo Facultade de Ciencias da Educación Elviña, s/n 15701 A Coruña
Teléfono  881014704 ext. 4704
Correo

Ámbito da investigación

Códigos UNESCO ETICA DE GRUPO (710300)
ORGANIZACION Y DIRECCION DE LAS INSTITUCIONES EDUCATIVAS (580202)
DESARROLLO DE ASIGNATURAS (ver 5312.04) (580203)
NIVELES Y TEMAS DE EDUCACION (580204)
PEDAGOGIA (580000)
PROBLEMAS SOCIALES (631000)
CAMBIO Y DESARROLLO SOCIAL (630700)
Códigos socioeconómicos Educación (09)
Liñas de investigación

Educación Critica para a Cidadanía Global (ECCG); Xustiza social e ambiental; Colaboracións entre a educación regrada e outros axentes sociais; Metodoloxías participativas de investigación; Alfabetización dixital crítica

Palabras chave Cidadanía global; Xustiza social e ambiental; Educación crítica; Inclusión social e educativa; Alfabetización dixital; Participación

Oferta tecnolóxica

Servizos ofertados

Formación; Cartografía social (ex. Cartografía social Mapa de Experiencias de Educación para Cidadanía Global en Centros Educativos en Galicia); Partenariado; Asesoría

Membros do grupo

Dra./Dr. Renee Depalma Úngaro
Didáctica e organización escolar
Coordinador/a
Dra./Dr. María Barba Núñez
Teoría e historia da educación
PDI
Dra./Dr. Rosa María Méndez García
Didáctica e organización escolar
PDI
Dra./Dr. Alba Patricia Digón Regueiro
Didáctica e organización escolar
PDI
Dra./Dr. Araceli Serantes Pazos
Teoría e historia da educación
PDI
Dra./Dr. Laura Cruz López
Teoría e historia da educación
PDI

Resultados da investigación

Pode consultar o catálogo seleccionando un tipo de mérito e o ano.

Integración y retorno de la "nueva emigración española": un análisis comparado del las comunidades de españoles en el Reino Unido y Francia

Entidade financiadora Ministerio de Ciencia e Innovación
Investigadores principáis Fernández Suárez, Mónica Belén
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 01/06/2020 ata 31/05/2023

Diversidade infantil, sociedade e emigración maternal en Nicaragua: artellando redes

Entidade financiadora Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 01/10/2017 ata 30/09/2018

Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento na educación secundaria obrigatoria e no ensino superior universitario de Galicia

Entidade financiadora Xunta de Galicia
Investigadores principáis Araceli Serantes Pazos
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 01/01/2017 ata 31/12/2018

Superdiversidad lingu¿ística en áreas periurbanas. Análisis escalar de procesos sociolingu¿ísticos y desarrollo de la conciencia metalingu¿ística en aulas multilingu¿es

Entidade financiadora AGENCIA ESTATAL CONSEJO SUPERIOR DE INVESTIGACIONES CIENTIFICAS (CSIC)
Investigadores principáis Prego Vázquez, Gabriela
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 30/12/2016 ata 29/12/2019

Investigando na Dimensión Global da EpD. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia (Fase II)

Entidade financiadora Xunta de Galicia (Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea)
Investigadores principáis Renée DePalma Ungaro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 01/08/2016 ata 30/11/2017

Investigando a dimensión global da educación para o desenvolvemento. Un proxecto piloto de investigación-acción colaborativa nun centro educativo de Galicia. Fase I

Entidade financiadora Dirección Xeral de Relacións Exteriores (Xunta de Galicia)
Investigadores principáis Renée DePalma Ungaro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 01/01/2015 ata 31/12/2016

Explorando as posibilidades de extender a dimensión global da EpD en educación secundaria obligatoria. Unha investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia

Entidade financiadora Dirección Xeral de Relación Internacional e coa UE-Xunta de Galicia
Investigadores principáis Araceli Serantes Pazos
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 01/09/2014 ata 30/11/2015

Axudas para proxectos de investigación desenvolvidos por investigadores emerxentes (Mantemento Lingüístico e Cultural de Orixe nas Comunidades Inmigrantes: Novas Perspectivas para a Integración

Entidade financiadora Xunta de Galicia
Investigadores principáis Renée Depalma Ungaro
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 14/05/2014 ata 14/05/2017

INVESTIGANDO EN LA EDUCACIÓN PARA EL DESARROLLO: UN ESTUDIO DE CASO SOBRE LA IMPLEMENTACIÓN DEL PROYECTO EL TESORO DE ACAHUALINCA

Entidade financiadora Dirección Xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea
Investigadores principáis Mª del Mar Rodríguez Romero
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 01/09/2013 ata 30/11/2014

Valoración del alumnado y del profesorado de las tareas escolares y recursos didácticos que se utilizan en Galicia en las aulas de la ESO

Entidade financiadora Ministerio de Economía y Competitividad (MINECO)
Investigadores principáis Jurjo Torres Santomé
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 01/01/2013 ata 31/12/2015

La relación entre ciencia y cultura común en las representaciones sociales del cambio climático. Aportes a la educación y comunicación sobre los riesgos climáticos

Entidade financiadora Plan Nacional I+D, Ministerio de Educación y Ciencia
Investigadores principáis Pablo Meira Cartea
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 15/12/2012 ata 15/12/2015

Investigando na educación para o desenvolvemento: un estudio de caso sobre a implementación do proxecto "O tesouro da Acahualinca"

Entidade financiadora Dirección Xeral de Relacións Internacionais e coa UE-Xunta de Galicia
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 01/09/2012 ata 30/11/2014

De los tiempos educativos a los tiempos sociales: la construcción cotidiana de la condición juvenil en una sociedad de redes. Problemáticas específicas y alternativas pedagógico-sociales

Entidade financiadora Ministerio de Economía y Competitividad- Plan Nacional de I+D+i
Investigadores principáis Caride Gómez, José Antonio
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 18/08/2012 ata 31/12/2015

Actuaciones socioeducativas de éxito para la superación de la pobreza

Entidade financiadora Ministerio de Ciencia e Innovación
Investigadores principáis Rosa Valls Carol
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 01/01/2012 ata 31/12/2014

Estrategias eficaces de intervención con adolescentes y jóvenes en riesgo de exclusión social

Entidade financiadora Fundación Isos, Fundación Trébol, Opción 3 S.C., Igaxes3
Investigadores principáis Miguel Melendro Estefanía
Tipo Contrato
Datas Dende 01/06/2011 ata 01/12/2013

Seguimiento de la evolución de los distintos modelos institucionales de orientación en las CCAA españolas. Análisis de sus fundamentos y evaluación de su eficiencia en el apoyo a la calidad y equidad. TIPO B

Entidade financiadora Ministerio de Ciencia e Innovación
Investigadores principáis Consuelo Vélaz de Medrano Ureta
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 01/01/2009 ata 30/12/2012

Tiempos escolares y tiempos de ocio: problemáticas específicas y alternativas pedagógico-sociales en la vida cotidiana del alumnado de Educación Secundaria Obligatoria

Entidade financiadora Ministerio de Ciencia e Innovación - Subdirección General de Proyectos de Investigación Plan Nacional I+D+i (2008-2011)
Tipo Proxecto Programas Nacionales
Datas Dende 01/09/2008 ata 31/12/2011

Construyendo ciudad, habitando entre redes, formulando proyectos de vida: un modelo de simulación basado en una aplicación informática vía web

Entidade financiadora Secretaria Xeral de Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico
Investigadores principáis José María Cardesín Díaz
Tipo Proxecto Programas Autonomicos
Datas Dende 08/10/2002 ata 08/10/2005

Asociacionismo inmigrante en Galicia. Demandas desde la precariedad

Autores/as Belén Fernández Suárez, Verónica Verdía Varela, Renee Depalma Ungaro
Revista PAPERS Vol. 103 Núm. 4 (páxs. 661 ata 683)
DOI https://doi.org/10.5565/rev/papers.2563

La disidencia sexual y la educación como activismo

Autores/as Renée DePalma, Inés Cebreiro López
Revista REVISTA INTERUNIVERSITARIA, HISTORIA DE LA EDUCACIÓN Vol. 37

Future teachers as agents of language revitalisation: The case of Galician Early Childhood Education

Autores/as Renée DePalma, Maria Helena Zapico Barbeito, Iria Sobrino-Freire
Revista Language, Culture and Curriculum (páxs. 303 ata 317)
DOI https://doi.org/10.1080/07908318.2018.1504402

A place for development education in the current Spanish and English curricula: Finding possibilities for practice

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro, Rosa Mª Mendez Garcia, Renee Depalma Ungaro, Silvana Longueira Matos
Revista International Journal of Development Education and Global Learning Vol. 9 Núm. 2 (páxs. 97 ata 114)
DOI https://doi.org/10.18546/ijdegl.09.2.04

A protección ás infancias: Educación e Xustiza SOCIAL

Autores/as Ana Mª Iglesias Galdo, Laura Cruz Lopez
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 66 (páxs. 6 ata 7)

Jornada lectiva, aprendizajes y vida cotidiana del alumnado de Educación Secundaria Postobligatoria

Autores/as Laura Cruz Lopez, Mª Carmen Moran De Castro
Revista REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACIÓN DEL PROFESORADO Núm. 86 (páxs. 115 ata 130)

O sistema (integral) de protección á infancia e á adolescencia: U-la educación?

Autores/as Ana Mª Iglesias Galdo, Laura Cruz López
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Vol. 66 (páxs. 10 ata 12)

Gay penguins, sissy ducklings ... and beyond?Exploring gender and sexuality diversity throughchildren's literature

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education Vol. 37 Núm. 6 (páxs. 828 ata 845)
DOI https://doi.org/10.1080/01596306.2014.936712

DIMENSIONES DE LA MOTIVACIÓN DESDE LA PERSPECTIVA DEL ALUMNADO: 20 AÑOS INVESTIGACIÓN

Autores/as Bolarín Martínez, MJ, Porto Curras, M, Martínez Valcarcel, N, Rosa Mª Mendez Garcia
Revista PSICOLOGÍA EM ESTUDO Vol. 20 Núm. 4 (páxs. 599 ata 610)
DOI https://doi.org/10.4025/psicolestud.v20i4.28227

Language-learning holidays: what motivates people to learn a minority language?

Autores/as O`Rouke, B, Renee Depalma Ungaro
Revista International Journal of Multilingualism Vol. 14 Núm. 4 (páxs. 332 ata 349)
DOI https://doi.org/10.1080/14790718.2016.1184667

'You need to have some guts to teach': Teacher preparation and characteristics for the teaching of sexuality and HIV/AIDS education in South African schools.

Autores/as Francis DA, Renee Depalma Ungaro
Revista SAHARA-J: Journal of Social Vol. 12 Núm. 1 (páxs. 30 ata 38)
DOI https://doi.org/10.1080/17290376.2015.1085892.

Effective social education of exclusion: contributions from social pedagogy

Autores/as Miguel Melendro Estefanía, Carme Montserrat, Ana Mª Iglesias Galdo, Laura Cruz Lopez
Revista European Journal of Social Work Vol. 19 Núm. 6 (páxs. 931 ata 931)
DOI https://doi.org/10.1080/13691457.2015.1082982

La profesionalización en los equipamientos de educación ambiental en España vista desde adentro

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Miquel Francesc Oliver Trobat, Clotilde Escudero Bocos
Revista Carpeta Informativa CENEAM Núm. 3 (páxs. 5 ata 16)

Dimensión Global e Educación para o Desenvolvemento: perspectivas do profesorado de secundaria

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Maria Helena Zapico Barbeito, Cristina Pérez Crego, Vanessa Pazos Leis
Revista REVISTA DE ESTUDIOS E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA Y EDUCACIÓN Vol. extr Núm. 8 (páxs. 95 ata 99)
DOI https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.08.561

La Educación Global en la Educación Secundaria Obligatoria: una investigación diagnóstica en centros educativos de Galicia

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Renée DePalma, Mª Dolores Cotelo Guerra, José Luis Iglesias Salvado, Alba Patricia Digón Regueiro, Begoña Rivera, Carmen Becerra, María Caride, Ana Lampón
Revista REVISTA DE ESTUDIOS E INVESTIGACIÓN EN PSICOLOGÍA Y EDUCACIÓN Núm. 8 (páxs. 100 ata 105)
DOI https://doi.org/10.17979/reipe.2015.0.08.561

South African Life Orientation teachers: (Not) teaching about sexuality diversity

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista JOURNAL OF HOMOSEXUALITY Vol. 61 Núm. 12 (páxs. 1687 ata 1711)
DOI https://doi.org/10.1080/00918369.2014.951256

Gay penguins, sissy ducklings ¿ and beyond? Exploring gender and sexuality diversity through children's literature

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education
DOI https://doi.org/10.1080/01596306.2014.936712

Silence, nostalgia, violence, poverty...What does ¿culture¿ mean for South African sexuality educators?

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Francis, D
Revista Culture, Health & Sexuality Vol. 16 Núm. 5 (páxs. 547 ata 561)
DOI https://doi.org/10.1080/13691058.2014.891050

Teacher perspectives on abstinence and safe sex education in South Africa

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Francis D
Revista SEX EDUCATION Vol. 14 Núm. 1 (páxs. 81 ata 94)
DOI https://doi.org/10.1080/14681811.2013.833091

Recursos do contorno. Centro de Visitantes Cambón-Illas Atlánticas

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 58 (páxs. 78 ata 79)

The gendered nature of South African teachers discourse on sex education

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Francis DA
Revista HEALTH EDUCATION RESEARCH Vol. 29 Núm. 4 (páxs. 624 ata 632)
DOI https://doi.org/10.1093/her/cyt117

Centro de Interpretación... ¿y tú de quien eres?

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista Boletín de Interpretación Núm. 30 (páxs. 20 ata 24)

Los informativos televisivos en el aula: un modelo para analizarlos y una propuesta para crearlos.

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista Comunicación y Pedagogía Núm. 271-272 (páxs. 80 ata 85)

Learning a minoritized language in a majority language context: student agency and the creation of micro-immersion contexts

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
DOI https://doi.org/10.1080/13670050.2014.916653

The Hijab and the integration of the Muslim Other in Spanish schools

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Laura Cruz Lopez
Revista Policy Futures in Education Vol. 14 Núm. 1 (páxs. 163 ata 174)
DOI https://doi.org/10.2304/pfie.2014.12.1.163

Recursos do contorno. Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre-Campo Lameiro

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 55 (páxs. 61 ata 63)

Internet

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista Galeduso. Revista do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia Núm. 10 (páxs. 30 ata 31)

Pathologizing gender identity: an analysis of Spanish law and the regulation of gender

Autores/as Maria Victoria Carrera, Maria Lameiras, Renee Depalma Ungaro
Revista JOURNAL OF GENDER STUDIES Vol. 22 Núm. 2 (páxs. 206 ata 220)
DOI https://doi.org/10.1080/09589236.2012.708827

A profesionalización nos equipamentos de educación ambiental en España vista desde dentro

Autores/as Clotilde Escudero Bocos, Miquel Francesc Oliver Trobat, Araceli Serantes Pazos
Revista AMBIENTALMENTE SUSTENTABLE Vol. 1 Núm. 15-16 (páxs. 67 ata 81)

Lexislación

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista Galeduso. Revista do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia Núm. 10 (páxs. 32 ata 32)

Bibliografía

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista Galeduso. Revista do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia Núm. 10 (páxs. 28 ata 29)

Onde están as/os profesionais dos Equipamentos de Educación Ambiental na Galiza

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista Galeduso. Revista do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia Núm. 10 (páxs. 65 ata 66)

Interpretação do Patrimonio, turismo e gestão de áreas protegidas: algumas aproximações

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Andrés Burgos Delgado
Revista Turismo&Sociedade-UFPR Vol. 6 Núm. 2 (páxs. 300 ata 323)
DOI https://doi.org/10.5380/tes.v6i2.31930

Le Giono, Jean (2000). O home que prantaba árbores

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista Galeduso. Revista do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia Núm. 10 (páxs. 38 ata 38)

A view of rural schooling through the eyes of former students

Autores/as Mercedes Suárez Pazos, Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela
Revista TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 28 (páxs. 1018 ata 1026)
DOI https://doi.org/10.1016/j.tate.2012.05.008

Sex/gender identity: Moving beyond fixed and "natural" categories

Autores/as Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro, Maria Lameiras
Revista Sexualities: Studies in Culture and Society Vol. 15 Núm. 8 (páxs. 995 ata 1016)
DOI https://doi.org/10.1177/1363460712459158

Recursos do contorno. Aulas e Museos arredor do mel

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 52 (páxs. 85 ata 89)

Recursos do contorno. Aulas da Natura, Centros de Visitantes e Centros de Interpretación

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 54 (páxs. 82 ata 85)

Recursos do contorno. Casa Grande de Xanceda

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 53 (páxs. 104 ata 105)

Postcolonial perspective, social integration and cultural diversity vis-à-vis neoliberal policies and practices in Galizan schooling

Autores/as Cathryn Teasley Severino, Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro
Revista Power and Education Vol. 4 Núm. 3 (páxs. 303 ata 314)

Recursos do contorno. Aula da Natureza e Museo Etnográfico de Brañas de Valga

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 51 (páxs. 88 ata 90)

A sense of place in the science classroom

Autores/as Pedro Membiela, Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela
Revista EDUCATIONAL STUDIES Vol. 37 Núm. 3 (páxs. 361 ata 364)
DOI https://doi.org/10.1080/03055698.2010.506340

Recursos do Contorno. Museo da Natureza

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 49 (páxs. 81 ata 83)

The Ashgate research companion to queer theory

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Fin Cullen
Revista GENDER AND EDUCATION Vol. 23 Núm. 2 (páxs. 220 ata 222)

Infancias y educación social: prácticas socioeducativas en contextos residenciales de protección en Galicia

Autores/as Laura Cruz López
Revista PEDAGOGÍA SOCIAL. REVISTA INTERUNIVERSITARIA Núm. 18 (páxs. 183 ata 185)

Teachers¿ memories of disciplinary control strategies from their own school days

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Pedro Membiela, Mercedes Suarez Pazos
Revista BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION Vol. 32 Núm. 1 (páxs. 75 ata 91)

Toward a More Comprehensive Understanding of Bullying in School Settings

Autores/as Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro, Maria Lameiras
Revista EDUCATIONAL PSYCHOLOGY REVIEW Vol. 23 Núm. 4 (páxs. 479 ata 499)

Os Centros de Interpretación en Galicia: un recurso para o desenvolvemento turístico sostible?

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista AMBIENTALMENTE SUSTENTABLE Núm. 11 (páxs. 101 ata 121)

Vida cotidiana, tiempos escolares y derechos de la infancia

Autores/as Mª Carmen Moran De Castro, Laura Cruz López
Revista Educación Social. Revista de Intervención Socioeducativa Núm. 47 (páxs. 84 ata 94)

The No Outsiders project: In search of queer primary pedagogies

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy Vol. 21 Núm. 2 (páxs. 47 ata 58)

Sobre el acogimiento residencial y las condiciones socioeducativas en las que se debe desarrollar la medida

Autores/as Laura Cruz López
Revista Pedagogia i Treball Social. Revista de Ciències Socials Aplicades Núm. 2 (páxs. 66 ata 88)

The nature of institutional heteronormativity in primary schools and practice-based responses

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 26 (páxs. 1669 ata 1676)

Educación ambiental e novos movementos sociais: aportacións para o cambio educativo

Autores/as Rodríguez Romero, MM, Araceli Serantes Pazos
Revista AMBIENTALMENTE SUSTENTABLE Vol. 1 Núm. 9 (páxs. 35 ata 60)

Homophobia, transphobia and culture: Deconstructing heteronormativity in English primary schools

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Mark Jennett
Revista INTERCULTURAL EDUCATION Vol. 2 Núm. 1 (páxs. 15 ata 26)

El papel de la información universitaria en el proceso de formación de actitudes de los estudiantes hacia la universidad

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia, Felipe Trillo Alonso
Revista REVISTA DE EDUCACIÓN Vol. 353 (páxs. 329 ata 360)

Socially just research for social justice: negotiating consent and safety in a participatory action research project

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH AND METHOD IN EDUCATION Vol. 33 Núm. 3 (páxs. 215 ata 227)

Recursos do contorno. Centro de visitantes do xacemento Romano de Cambre e Centro de Interpretación da muralla

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 47 (páxs. 119 ata 121)

Recursos do contorno. O castro de Vigo. Centro Arqueolóxico do Barbanza-Castros de Neixón

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 48 (páxs. 92 ata 95)

The creation and maintenance of a "learning-loving minority" in conventional high schools: a research-based response to John Ogbu

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Eugene Matusov, Mark Philip Smith
Revista OXFORD REVIEW OF EDUCATION Vol. 36 Núm. 4 (páxs. 463 ata 480)

Toward a practice of polyphonic dialogue in multicultural teacher education

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista CURRICULUM INQUIRY Vol. 40 Núm. 3 (páxs. 436 ata 453)

Recursos do contorno. Museo da Pesca e Muso do Mar

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista REVISTA GALEGA DE EDUCACIÓN Núm. 46 (páxs. 116 ata 118)

El tiempo libre o de ocio en la universidad: un perfil de studiante y una responsabilidad formativa

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Revista INNOVACIÓN EDUCATIVA Vol. 20 (páxs. 183 ata 202)

No Outsiders: Moving beyond a discourse of tolerance to challenge heteronormativity in primary schools

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista BRITISH EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL Vol. 35 Núm. 6 (páxs. 837 ata 855)

Los estudiantes: su perspectiva sobre lo que implica "ser estudiantes" y "hacer universidad"

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Revista REVISTA DE INVESTIGACION EDUCATIVA Vol. 27 Núm. 1 (páxs. 9 ata 26)

Smuggling authentic learning into the school context: Transitioning from an innovative elementary to a conventional high school

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Eugene Matusov, Mark Smith
Revista TEACHERS COLLEGE RECORD Vol. 111 Núm. 4 (páxs. 934 ata 972)

Leaving Alinsu: Towards a transformative community of practice

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista MIND, CULTURE, AND ACTIVITY. AN INTERNATIONAL JOURNAL Vol. 16 Núm. 4 (páxs. 353 ata 370)

Unbelieving the matrix: Queering consensual heteronormativity

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista GENDER AND EDUCATION Vol. 21 Núm. 1 (páxs. 17 ata 29)

Educación Ambiental frente ao cambio climático no Centro de referencia para a educación ambiental de Galicia, CEIDA

Autores/as Verónica Campos García, Araceli Serantes Pazos, Carlos Vales Vázquez
Revista AMBIENTALMENTE SUSTENTABLE Vol. 1 Núm. 7 (páxs. 159 ata 175)

La programación infantil y juvenil en la televisión mejorada

Autores/as Marta Fernández Prieto, Alba Patricia Digón Regueiro
Revista INNOVACIÓN EDUCATIVA Núm. 19 (páxs. 51 ata 57)

"Permission to talk about it": Narratives of sexualities equality in the primary classroom

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista QUALITATIVE INQUIRY Vol. 15 Núm. 7 (páxs. 876 ata 892)

Un perfil de estudiante universitario desde el punto de vista de la información que traslada la universidad: las diferencias entre áreas de conocimiento

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Revista ADAXE Vol. 21 (páxs. 117 ata 136)

Medidas de atención a la diversidad: legislación, características, análisis y valoración

Autores/as Mª Teresa González González, Rosa Mª Mendez Garcia, María Jesús Rodríguez Entrena
Revista PROFESORADO. REVISTA ELECTRÓNICA DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA Vol. 133 (páxs. 79 ata 105)

Dangerous spaces: constructing and contesting sexual identities in an online discussion forum

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista GENDER AND EDUCATION Vol. 20 Núm. 2 (páxs. 183 ata 194)

La universidad como agente socializador: un análisis desde las percepciones de los estudiantes

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Revista CUADERNOS DE LA FACULTAD DE HUMANIDADES Y CIENCIAS SOCIALES. UNIVERSIDAD NACIONAL DE JUJUY Núm. 34 (páxs. 151 ata 169)

A democratic community of practice: Unpicking all those words

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Laura Teague
Revista EDUCATIONAL ACTION RESEARCH Vol. 16 Núm. 4 (páxs. 441 ata 446)

Speaking the unspeakable in forbidden places: addressing lesbian, gay, bisexual and transgender equality in the primary school

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Alexandra Allan, Elizabeth Atkinson, Elizabeth Brace, Judy Hemingway
Revista SEX EDUCATION Vol. 8 Núm. 3 (páxs. 315 ata 328)

Una experiencia didáctica desde el ABP: la satisfacción de docentes y estudiantes

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia, Mónica Porto Currás
Revista REVISTA IBEROAMERICANA DE LA EDUCACIÓN (páxs. 1 ata 13)

Calidad y educación más allá del sistema escolar: retos para los Equipamientos de Educación Ambiental en España.

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista PRÂKSIS. REVISTA DO ICHLA (páxs. 77 ata 81)

Programación infantil e televisión sensacionalista: entretener, desinformar deseducar

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista REVISTA CIENTÍFICA IBEROAMERICANA DE COMUNICACIÓN Y EDUCACIÓN Núm. 31 (páxs. 65 ata 76)

Imagining the homonormative: performative subversion in education for social justice

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Elizabeth Atkinson
Revista BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION Vol. 29 Núm. 1 (páxs. 25 ata 35)

"The voice of every Black person"? Bringing authentic minority voices into the multicultural dialogue

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista TEACHING AND TEACHER EDUCATION Vol. 24 Núm. 3 (páxs. 767 ata 778)

When success makes me fail: (De)constructing failure and success in a conventional American classroom

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Revista MIND, CULTURE, AND ACTIVITY. AN INTERNATIONAL JOURNAL Vol. 15 Núm. 2 (páxs. 141 ata 164)

Los jóvenes universitarios y su (des)orientación ante los nuevos retos que plantea el EEES

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Revista EDUCATIO SIGLO XXI Vol. 26 (páxs. 197 ata 224)

Chaves para a conservación de morcegos en México.

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Carlos Vales Vázquez
Revista AMBIENTALMENTE SUSTENTABLE Vol. 2 Núm. 3 (páxs. 57 ata 67)

E aínda así, sobreviven. Os procesos de calidade nos equipamentos para a educación ambiental

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista AMBIENTALMENTE SUSTENTABLE (páxs. 193 ata 206)

Nuestra experiencia en la docencia de la asignatura Nuevas Tecnologías aplicadas a la Educación dentro de los Grupos de calidad de la Universidad de A Coruña. Algunas limitaciones para el uso de las..

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro, Marta Fernández Prieto
Revista REVISTA LATINOAMERICANA DE TECNOLOGÍA EDUCATIVA Vol. 5 Núm. 2 (páxs. 0 ata 0)

El caduco mundo de Disney: propuesta de análisis crítico en la escuela

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista REVISTA CIENTÍFICA IBEROAMERICANA DE COMUNICACIÓN Y EDUCACIÓN Núm. 26 (páxs. 163 ata 169)

Sobre cultura e cultura ambiental: os "centros de interpretación" invaden Galiza

Autores/as Pablo Meira Cartea, Araceli Serantes Pazos
Revista INTEREA VISUAL Núm. 5 (páxs. 54 ata 60)

Conversa con... Francisco Díaz-Fierros, Carlos Vales e José Antonio Caride

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Pablo Meira Cartea
Revista INTEREA VISUAL Núm. 5 (páxs. 41 ata 52)

Na procura dunha xenealoxía dos Equipamentos para a Educación Ambiental en Galiza.

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista SARMIENTO. ANUARIO GALEGO DE HISTORIA DA EDUCACIÓN Núm. 8 (páxs. 7 ata 20)

A divulgación dunha cultura ambiental na Galiza: Análise e reflexións sobre o papel dos equipamentos para a educación ambiental na provincia da Coruña.

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista INTEREA VISUAL Núm. 3 (páxs. 45 ata 48)

Conversa: O espazo das vangardas culturais e das expresións culturais alternativas nos Concellos galegos.

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista INTEREA VISUAL Núm. 3 (páxs. 40 ata 42)

La Sociología de la Educación Musical: Cuestionando lo que cuenta como conocimiento musical en las escuelas.

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista KIKIRIKI. COOPERACIÓN EDUCATIVA (páxs. 13 ata 22)

Los equipamientos de educación ambiental en Galicia: un recurso para la divulgación del Patrimonio Natural.

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista ECOSISTEMAS. REVISTA CIENTÍFICA Y TÉCNICA DE ECOLOGÍA Y MEDIO AMBIENTE Núm. 2 (páxs. 1 ata 7)

La Ley Orgánica de Calidad de la Educación: análisis crítico de la nueva reforma educativa española

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista REVISTA ELECTRÓNICA DE INVESTIGACIÓN EDUCATIVA. Vol. 5 Núm. 1 (páxs. 1 ata 13)

Estuvimos en... el IV Congreso Iberoamericano de Educación Ambiental. La Habana (Cuba)

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Revista CICLOS. CUADERNOS DE COMUNICACIÓN, INTERPRETACIÓN Y EDUCACIÓN AMBIENTAL Vol. - Núm. 13 (páxs. 51 ata 53)

La Sociología de la Educación Musical: cuestionando lo que cuenta como conocimiento musical en las escuelas

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista KIKIRIKI. COOPERACIÓN EDUCATIVA Vol. - (páxs. 13 ata 22)

Patrimonio y acción municipal: el caso del Ayuntamiento de Malpica de Bergantiños.

Autores/as Héctor Manuel Pose Porto, Araceli Serantes Pazos
Revista PEDAGOGÍA SOCIAL. REVISTA INTERUNIVERSITARIA Núm. 8 (páxs. 81 ata 100)

Sociología y música

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista MÚSICA Y EDUCACIÓN Núm. 47 (páxs. 15 ata 36)

An análisis of Gender in a Spanish Music Textbook

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista MUSIC EDUCATION RESEARCH Vol. 2 Núm. 1 (páxs. 57 ata 73)

El significado de la música y el contexto social en educación musical.

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista KIKIRIKI. COOPERACIÓN EDUCATIVA Núm. 57 (páxs. 46 ata 52)

Género y música.

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Revista MÚSICA Y EDUCACIÓN Núm. 41 (páxs. 29 ata 54)

Presentación

Autores/as Juan Aguilar, Araceli Serantes Pazos, Xosefa Eva Espido Bello
Revista EDUCACIÓN AMBIENTAL NOS ESPACIOS NATURAIS GALEGOS Núm. - (páxs. 5 ata 6)

La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Rosa Mª Mendez Garcia, Alba Patricia Digón Regueiro, Anxela Bugallo, María Cristina Naya Riveiro, Renee Depalma Ungaro, José Luis Iglesias Salvado, Maria Helena Zapico Barbeito, Cristina Pérez Crego, Vanessa Pazos Leis, Iria Sobrino, Bas López, Begoña, Mª Dolores Cotelo Guerra, Patricia Carballal Miñan, María Caride, María Paz, Ana Lampón, Mª Beatriz Páramo
Editores Renee Depalma Ungaro
Editorial GRAÓ, Barcelona (España)
ISBN 9788499809519

Galician Migrations: A Case Study of Emerging Super-Diversity

Editores Antía Pérez Caramés, Renee Depalma Ungaro
Editorial Spriger, (España)
ISBN 978-3-319-66304-3

La integración sociocultural en Galicia. Políticas y prácticas sobre inmigración.

Autores/as Renée DePalma, Belén Fernández Suárez, Ana Sánchez Bello, Verónica Verdía Varela
Editorial Los Libros de la Catarata, Madrid (España)
ISBN 978-84-9097-545-9

Animación sociocultural en prisión. Experiencia en el Centro Penitenciario de Monterroso

Autores/as María Barba Núñez, Mª Carmen Moran De Castro, Laura Cruz Lopez
Editorial Editorial Popular, Madrid (España)
ISBN 978-84-7884-676-4

Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium

Editores Renee Depalma Ungaro, Napier, Diane Brook, Dze-Ngwa, Willibroad
Editorial SensePublishers, (España)
ISBN 978-94-6300-187-8

Estrategias eficaces de intervención socioeducativa con adolescentes en riesgo de exclusión

Autores/as Miguel Melendro Estefanía, Ana Mª Iglesias Galdo, Laura Cruz López, Carme Montserrat
Editores Miguel Melendro Estefanía
Editorial UNED, (España)
ISBN 978-84-362-6737-2

Interpretación do Patrimonio Artístico. Guía para profesionais do turismo

Autores/as Matilde González Martínez, María Elvira Lezcano González, Araceli Serantes Pazos
Editores Matilde González Martínez, María Elvira Lezcano González, Araceli Serantes Pazos
Editorial CEIDA, Coruña, A (España)
ISBN 978-84-697-2013-4

Los Equipamientos de Educación Ambiental en España: calidad y profesionalización. Estudio desde el Seminario de Equipamientos de Educación Ambiental del CENEAM

Autores/as Clotilde Escudero Bocos, Miquel Francesc Oliver Trobat, Araceli Serantes Pazos, Sonia Calvo Rubio, Olaya Álvarez García, Mª Rosa García Gómez, Josu Larruskain Elorza, María Martí Tormo, Merce Morey López, Agustín Pons Contreras, Valerio del Rosario Martín, Susana Soto Fernández
Editores Clotilde Escudero Bocos, Miquel Francesc Oliver Trobat, Araceli Serantes Pazos, Olaya Álvarez García
Editorial Ministerio de Medio Ambiente. Organismo Autónomo Parques Nacionales, Madrid (España)
ISBN 978-84-8014-843-6

Os espazos de vida cotiá: contexto e contido da acción socioeducativa nos servizos sociais

Editores Laura Cruz López, Mª Carmen Moran De Castro, Laura Varela Crespo, Lucía Iglesias Da Cunha
Editorial Servicio de Publicacións e Intercambio Científico, Universidade de Santiago de Compostela, (España)
ISBN 978¿84¿9

Equipamentos para a Educación Ambiental

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Editorial Xunta de Galicia, Santiago de Compostela (España)
ISBN 978-84-453-4876-5

Language use in the two-way classroom: Lessons from a Spanish-English bilingual Kindergarten

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Editorial Multilingual Matters, Bristol (Reino Unido)
ISBN 978-1-84769-300-6

Educación Ambiental y Cambio Climático. Respuestas desde la Comunicación, educación y participación ambiental

Autores/as Francisco Heras, Maria Sintes, Vales, C., Veronica Campos
Editorial CEIDA, Coruña, A (España)
ISBN 978-84-613-8862-2

Infancias y Educación Social: prácticas socioeducativas en contextos residenciales de protección en Galicia

Autores/as Laura Cruz López
Editorial Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago, (España)
ISBN 9788498873528

Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project

Editorial Trentham Books, Stoke on Trent (Reino Unido)
ISBN 978-1-85856-458-6

En Galicia, en Galego. Boas prácticas de normalización lingüística nas accións socioeducativas

Editorial Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia, Santiago de Compostela (España)
ISBN 978-84-691-7254-4

¿Qué fue de Nannerl Mozart: Género y música en la escuela obligatoria?

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Editorial Publicaciones MCEP España, Sevilla (España)
ISBN 84-89042-33-0

Seminario itinerante Recursos e equipamentos de educación ambiental

Autores/as Héctor Manuel Pose Porto
Editorial Universidade da Coruña e Ineco SL, Coruña, A (España)
ISBN 84-688-2107-1

A realidade da acción cultural, xuvenil e deportiva dos concellos da provincia da Coruña. Informe preliminar

Autores/as Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz, Raul Fraguela Vale, Héctor Manuel Pose Porto, Araceli Serantes Pazos, Manuel García Fernández
Editorial Deputación Provincial da Coruña, Coruña, A (España)
ISBN 84-95950-29-4

A acción municipal en cultura, deportes e xuventude na provincia da Coruña

Autores/as Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz, Raul Fraguela Vale, Héctor Manuel Pose Porto, Araceli Serantes Pazos, Manuel García Fernández
Editorial Deputación Provincial de A Coruña, Coruña, A (España)
ISBN 84-95950-30-8

A realidade da acción cultural, xuvenil e deportiva dos concellos da provincia da Coruña. Informe preliminar

Autores/as Héctor Manuel Pose Porto, Araceli Serantes Pazos, Mª Dolores Fátima Candedo Gunturiz
Editorial Deputación, Coruña, A (España)
ISBN 84-95950-24-4

Educación ambiental nos espacios naturais galegos

Editorial Comité Organizador do Seminario de E.A., (España)
ISBN 84-699-1411-1

A paradela cincenta

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Antonio Sandoval Rey, Carlos Vales Vázquez
Editorial Xunta de Galicia, Santiago de Compostela (España)
ISBN DL-C-1648/97

El proyecto investigación-acción participativa. Producir conocimiento de forma colaborativa, práctica y reflexiva

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Libro La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa
Edita GRAÓ.
ISBN: 9788499809519
Páxinas Dende a 147 ata a 161

Curriculum escolar y dimensión global d ela educación para el desarrollo: presencia y posibilidades de integración

Autores/as Araceli Serantes Pazos,Maria Helena Zapico Barbeito,Renee Depalma Ungaro
Libro La educación para el desarrollo y la ciudadanía global.Una experiencia de investigación-acción participativa
Edita GRAÓ.
ISBN: 9788499809519
Páxinas Dende a 123 ata a 145

The Role of Early Childhood Education in Revitalizing a Minoritized Language in an Unsupportive Policy Context: The Galician Case

Autores/as Renee Depalma Ungaro,Maria Helena Zapico Barbeito
Libro Preschool Bilingual Education. Multilingual Education
Edita Spriger.
ISBN: 978-3-319-77227-1
Páxinas Dende a 191 ata a 218

A formación inicial universitaria e as súas contribucións ao encontro entre profesorado e educadoras/es sociais na Facultade de Ciencias da Educación da Universidade da Coruña.

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia,María Cristina Naya Riveiro,Laura Cruz Lopez
Libro Educación social e escola. Unha análise da última década (2006-2016)
Edita Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia (CEESG).
ISBN: 987-84-697-7024-5
Páxinas Dende a 277 ata a 292

El cambio climático en los libros de texto. Cómo el sistema educativo contribuye a la construcción del saber sobre cambio climático

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Resclima: aproximación as claves sociais e educativas do cambio climático
Edita Aldine Editorial.
ISBN: 978-84-936916-9-1
Páxinas Dende a 81 ata a 91

As mulleres magrebís en Galicia: Imaxinario social e realidade

Autores/as Verónica Verdía Varela,Ana Sánchez Bello,Renee Depalma Ungaro
Libro Muller inmigrante, lingua e sociedade
Edita Editorial Galaxia.
ISBN: 978-84-9151-056-7
Páxinas Dende a 213 ata a 241

What we can learn from trans(gressive) bodies

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Libro Queering MINT Impulse für eine dekonstruktive Lehrer_innenbildung
Edita Barbara Budrich Publishers.
ISBN: 978-3-8474-0766-9
Páxinas Dende a 297 ata a 310

Laudatio Si: la Encíclica del Papa Francisco ante el cambio climático

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro JANUS 2017 anuário de relações exteriores
Edita jornal PÚBLICO OBSERVARE-Observatório de Relações Exteriores (unidade de investigação em Relações Internacionais da Univ.
ISBN: 978-989-8191-72-4
Páxinas Dende a 54 ata a 55

Adapting to a New European Philosophy of (University) Education: Conscious Cooking (with Science) and Transversal Competences for Chemistry Majors

Autores/as Carlos Estevez Valcárcel,Renee Depalma Ungaro,Maria Helena Zapico Barbeito
Libro Educational Internationalisation. Academic Voices and Public Policy
Edita Sense Publishers.
ISBN: 978-94-6300-332-2
Páxinas Dende a 77 ata a 93

Linguistic dominance and the challenges worldwide for minority languages and voices

Autores/as Renee Depalma Ungaro,Diane Brook Napier,Dze-Ngwa, Willibroad
Libro Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium
Edita SensePublishers.
ISBN: 978-94-6300-187-8
Páxinas Dende a 1 ata a 16

Front Matter Pages i-ix PDF Linguistic Dominance and the Challenges Worldwide for Minority Languages and Voices

Autores/as Renee Depalma Ungaro,Diane Brook Napier,Willibroad Dze-Ngwa
Libro Revitalizing Minority Voices. Language Issues in the New Millennium
Edita SensePublishers.
ISBN: 978-94-6300-187-8
Páxinas Dende a 1 ata a 16

Dismantling folk theories and claiming a space within a social justice agenda

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Libro The Gay Agenda: Creating Space, Identity, and Justice
Edita Peter Lang Publishing.
ISBN: 978-1-4331-1836-4 pb
Páxinas Dende a 257 ata a 272

Letting our commitments rest on the shelf: Teaching about sexual diversity in South African schools

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Libro Sexuality, Society & Pedagogy
Edita Sun Press.
ISBN: 9781920382445
Páxinas Dende a 47 ata a 55

La motivación de los estudiantes para el aprendizaje de la Historia: referencias y resultados

Autores/as Balorín Martínez, MJ,Rosa Mª Mendez Garcia,Porto Currás, M
Libro La Historia de España en los recuerdos escolares: análisis, interpretación y poder de cambio de los testimonios de profesores y alumnos
Edita Nau Libres.
ISBN: 978-84-7642-952-5
Páxinas Dende a 157 ata a 174

Planteamiento de la investigación

Autores/as Miquel Francesc Oliver Trobat,Araceli Serantes Pazos,Clotilde Escudero Bocos
Libro Los Equipamientos de Educación Ambiental en España: calidad y profesionalización. Estudio desde el Seminario de Equipamientos de Educación Ambiental del CENEAM
Edita Ministerio de Medio Ambiente. Organismo Autónomo Parques Nacionales.
ISBN: 978-84-8014-843-6
Páxinas Dende a 87 ata a 92

Los escenarios de la intervención

Autores/as Laura Cruz López,Miguel Melendro Estefanía
Libro Intervención con menores y jóvenes en dificultad social
Edita UNED.
ISBN: 978-84-362-6612-2
Páxinas Dende a 85 ata a 140

Formación de los educadores y educadoras

Autores/as María Martí Tormo,Agustín Pons Contreras,Araceli Serantes Pazos
Libro Los Equipamientos de Educación Ambiental en España: calidad y profesionalización. Estudio desde el Seminario de Equipamientos de Educación Ambiental del CENEAM
Edita Ministerio de Medio Ambiente. Organismo Autónomo Parques Nacionales.
ISBN: 978-84-8014-843-6
Páxinas Dende a 129 ata a 152

Los equipamientos de educación ambiental y sus tipologías

Autores/as Araceli Serantes Pazos,Mª Rosa García Gómez
Libro Los Equipamientos de Educación Ambiental en España: calidad y profesionalización. Estudio desde el Seminario de Equipamientos de Educación Ambiental del CENEAM
Edita Ministerio de Medio Ambiente. Organismo Autónomo Parques Nacionales.
ISBN: 978-84-8014-843-6
Páxinas Dende a 23 ata a 33

Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain

Autores/as Renee Depalma Ungaro,Cathryn Teasley Severino
Libro Education, Dominance and Identity
Edita Sense.
ISBN: 9789462091238
Páxinas Dende a 101 ata a 120

Problemáticas de la profesión

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Los Equipamientos de Educación Ambiental en España: calidad y profesionalización. Estudio desde el Seminario de Equipamientos de Educación Ambiental del CENEAM
Edita Ministerio de Medio Ambiente. Organismo Autónomo Parques Nacionales.
ISBN: 978-84-8014-843-6
Páxinas Dende a 200 ata a 219

Foreword

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Libro From the Dress-up corner to the junior prom: Navigating gender and sexual diversity in preK-12 schools
Edita Rowman & LIttlefield.
ISBN: ISBN-978-1-6070-9978-9
Páxinas Dende a 11 ata a 13

Os Equipamentos de Educación Ambiental en Galicia

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro O Proxecto Fenix. Proceso de Diagnóstico e Actualización da Estratexia Galega de Educación Ambiental. Documento de Síntese
Vol. - Edita Xunta de Galicia.
ISBN: 978-84-453-4870-3
Páxinas Dende a 49 ata a 64

A interpretación do patrimonio. Bases e recursos

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Manual de gestión de áreas protegidas para los países lusófonos
Vol. - Edita CEIDA e Fundación Biodiversidad.
ISBN: DL: C-1865-2010
Páxinas Dende a 167 ata a 194

Cuatro décadas en la Educación Ambiental

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Janus 2010. Anuário de relaço~es exteriores
Vol. - Edita jornal PÚBLICO OBSERVARE-Observatório de Relações Exteriores (unidade de investigação em Relações Internacionais da Univ.
ISBN: 978-989-619-202-0
Páxinas Dende a 98 ata a 99

Sexualities equality in all primary schools: a case for not waiting for ideal conditions

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Libro Sexuality matters: Paradigms and policies for educational leaders
Vol. - Edita Rowman & LIttlefield.
ISBN: 978-1.60709-417-3
Páxinas Dende a 3 ata a 23

La educación ambiental frente al cambio climático en el centro de referencia para la educación ambiental de Galicia, CEIDA

Autores/as Araceli Serantes Pazos,Veronica Campos García,Carlos Vales Vazquez
Libro Educación Ambiental y Cambio Climático. Respuestas desde la Comunicación, educación y participación ambiental
Vol. - Edita CEIDA.
ISBN: 978-84-613-8862-2
Páxinas Dende a 161 ata a 179

A interpretación do Patrimonio como instrumento na xestión turística dos espazos naturais protexidos

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Desenvolvimiento Comunitário. Das teorías ás práticas. Turismo, Ambiente e Práticas Educativas em Sâo Tomé e Príncipe
Vol. - Edita Xunta de Galicia, SGEA e CEIDA.
ISBN: 978-989-96094-0-2
Páxinas Dende a 67 ata a 76

Exploring gender identity, queering heteronormativity

Autores/as Renee Depalma Ungaro,Elizabeth Atkinson
Libro Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project
Vol. - Edita Trentham Books.
ISBN: 978-1-85856-458-6
Páxinas Dende a 121 ata a 138

Putting queer into practice: problems and possibilities

Autores/as Renee Depalma Ungaro,Elizabeth Atkinson
Libro Interrogating heteronormativity in primary schools: The work of the No Outsiders Project
Vol. - Edita Trentham Books.
ISBN: 978-1-85856-458-6
Páxinas Dende a 1 ata a 16

Os equipamentos para a Educación Ambiental en Galicia: proceso de diagnose e identificación de criterios de calidade.

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Formación e investigación en Educación Ambiental.
Vol. - Edita CEIDA.
ISBN: 978-84-612-4519-2
Páxinas Dende a 129 ata a 145

Medidas académico-organizativas en respuesta al riesgo de exclusión educativa en la ESO.

Autores/as María Jesús Rodríguez Entrena,Rosa Mª Mendez Garcia,Eva María González Barea
Libro Organizaciones educativas al servicio de la sociedad
Vol. - Edita Wolters Kluwer. Educación.
ISBN: 978-84-7197-905-6
Páxinas Dende a 297 ata a 308

Proyecto de Innovación: -El practicum en la Titulación de Pedagogía-

Autores/as Encarna Bas Peña,José David Cuesta Saez de Tejada,Eva María González Barea,Mª Teresa González González,Rosa María Hervás Avilés,Mª Angeles Hernández Prados,Javier Maquillón Sánchez,Rosa Mª Mendez Garcia,Mónica Porto Currás,Isabel Mª Solano Fernández,Ana Sebastián Vicente,Pilar Sebastián Vicente
Libro Experiencias de innovación educativa en la Universidad de Murcia (2007)
Vol. - Edita Ediciones de la Universidad de Murcia.
ISBN: 978-84-8371-767-7
Páxinas Dende a 189 ata a 212

Proyecto de Seminario permanente de innovación del Departamento de Didáctica y Organización Escolar-SEPI

Autores/as Elena Agüera Ordax,Begoña Alfageme González,María José Bolarín Martínez,Linda Castañeda Quintero,Eva María González Barea,Rosa Mª Mendez Garcia,Mª Angeles Moreno Yus,Mónica Porto Currás,María Jesús Rodríguez Entrena,Isabel Mª Solano Fernández,Mónica Vallejo Ruíz
Libro Experiencias de innovación educativa en la Universidad de Murcia (2007)
Vol. - Edita Ediciones de la Universidad de Murcia.
ISBN: 978-84-8371-767-7
Páxinas Dende a 97 ata a 116

Las metodologías de enseñanza en el marco del EEES: una oportunidad para compartir experiencias entre docentes

Autores/as Remedios de Haro Rodríguez,Josefina Lozano Martínez,Rosa Mª Mendez Garcia
Libro Las Titulaciones de Educación ante el Espacio Europeo de Educación Superior. Análisis de experiencias
Vol. - Edita Ediciones Aljibe.
ISBN: 978-84-9700-434-3
Páxinas Dende a 127 ata a 139

Os equipamentos galegos para a educación ambiental e o uso da enerxía.

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Educación Enerxética. Enerxías Renovables e Cambio Climático.
Vol. - Edita ICE Universidade de Santiago.
ISBN: 84-9887-006-0
Páxinas Dende a 225 ata a 233

Contributos dos Equipamentos de Educaçâo Ambiental para as Estrategias de Accaô Local. Estudos de caso na Galiza e no Norte de Portugal.

Autores/as Araceli Serantes Pazos,Helena Barracosa
Libro Estratexias de Educación Ambiental. Modelos, experiencias e indicadores para a sostenibilidade local.
Vol. - Edita Eixo Atlántico do Noroeste Peninsular.
ISBN: 978-84-691-5070-2
Páxinas Dende a 179 ata a 200

La carta de calidad de los equipamientos para la Educación Ambiental en Galicia: un proceso en marcha

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Reflexiones sobre educación ambiental II
Vol. - Edita Ministerio de Medio Ambiente.
ISBN: 84-8014-682-1
Páxinas Dende a 7 ata a 12

Avaliación das competencias do profesorado

Autores/as Juan Aguilar,Juan Carlos Brenlla Blanco,Alba Patricia Digón Regueiro
Libro Informe avaliación docente 2003-2004
Vol. - Edita Servizo de Publicacións da Universidade da Coruña.
ISBN: 84-9749-152-1
Páxinas Dende a 75 ata a 85

Calidad en los Equipamientos para la Educación Ambiental: cuando la coherencia se convierte en un fin

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Participación, Animación e Intervención Socioeducativa
Vol. - Edita Universitat Autónoma de Barcelona.
ISBN: 84-609-5846-9
Páxinas Dende a 1 ata a 14

O CEIDA: un proxecto en marcha

Autores/as Araceli Serantes Pazos,Héctor Manuel Pose Porto
Libro Seminario itinerante Recursos e equipamentos de educación ambiental
Vol. - Edita Universidade da Coruña e Ineco SL.
ISBN: 84-688-2107-1
Páxinas Dende a 25 ata a 32

Recursos e equipamentos de educación ambiental. Unha aproximación á realidad galega.

Autores/as Araceli Serantes Pazos,Héctor Manuel Pose Porto
Libro Seminario itinerante Recursos e equipamentos de educación ambiental
Vol. - Edita Universidade da Coruña e Ineco SL.
ISBN: 84-688-2107-1
Páxinas Dende a 7 ata a 24

Educación Ambiental no concello de Oleiros

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Educación ambiental nas cidades, nas vilas e nas aldeas
Vol. - Edita Deputación.
ISBN: 84-95950-06-5
Páxinas Dende a 137 ata a 150

Reflexiones entorno a la intervención socioeducativa sobre las personas mayores

Autores/as Héctor Manuel Pose Porto,Araceli Serantes Pazos
Libro Gerontología educativa y social.
Vol. - Edita Universitat Illes Balears.
ISBN: 84-7632-665-3
Páxinas Dende a 123 ata a 133

Recursos e centros de educación ambiental

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Introducción á educación ambiental. Técnicas de Campismo e Excursionismo
Vol. - Edita Caritas.
ISBN: nodef-0194
Páxinas Dende a 13 ata a 16

Recursos e centros de educación ambiental

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Libro Área de educación ambiental e natureza. Introducción á educación ambiental. Técnicas de campismo e excursionismo
Vol. - Edita Caritas.
ISBN: THE1
Páxinas Dende a 13 ata a 16

Lingua, poder e adolescencia no proceso de substitución lingüística. Análise crítica do discurso nun centro de ensino secundario dunha vila galega

Autor/a Miguel Rodriguez Carnota
Director/es Renee Depalma Úngaro
Ámbito Facultad de Ciencias de la Educación
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Cisgenerismo, homofobia y transfobia: el papel de la escuela como espacio de reproducción de discursos discriminatorios

Autor/a Ana María Amigo Ventureira
Director/es Renee Depalma Úngaro; Montserrat Durán Bouza
Ámbito Facultad de Ciencias de la Educación
Cualificación Sobresaliente Cum laude

Equipamentos de Educação Ambiental na Galiza: quens são, de onde vêm, para onde vão
XX jornadas Pedagógicas de Educação Ambiental. Aprender fóra de portas: redes, recursos e potencialidades
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Asociação Portuguesa de Educação Ambiental
Lugar Leiria (Portugal)

Una investigación cualitativa sobre los proyectos de educación para el desarrollo de la ONGD Solidaridad Internacional de galicia
3er Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa CIMIE
Internacional

Autores/as Rodríguez Romero, MM, Araceli Serantes Pazos
Organizador AMIE Asociación Multidisciplinar de Investigación Educativa
Lugar Segovia (España)

Sustentabilidade da Redeluso nos cenários da (des)colonialidades: rede ibero-americana
2 Congresso Internacional de Educação Ambiental dos Países Lusófonos/7º encontro da Rede Mato-Grossense de Educação Ambiental
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade Federal do Mato Grosso
Lugar Cuiabá (Brasil)

Educação Ambiental
1º Congresso Internacional de Educação, Ambiente e Desenvolvimento
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Leiria (Portugal)

innovar en la programación y en la evaluación de programas formativos en Interpretación del Patrimonio: el mail-art como recurso
X Jornadas de la Asociación para la Interpretación del Patrimonio
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Asociación para la Interpretación del Patrimonio
Lugar Calatayud (España)

Mesas de experiencia sobre sostenibilidade na Universidade
I Xornadas A Sostenibilidade Ambiental Universitaria a debate
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade de Santiago de Compostela (USC)
Lugar Santiago de Compostela (España)

Estudo sobre os professionais dos Equipamentos para a Educação Ambiental na Espanha
1º Congresso Internacional de Educação, Ambiente e Desenvolvimento
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Escola Superior de Educação e Ciencias Sociais
Lugar Leiria (Portugal)

Presentación dos resultados da investigación "Investigando na educación para o desenvolvemento: un estudo de caso sobre a implementación do proxecto o Tesouro da Acahualinca
Xornadas de Educación para o Desenvolvemento e Cidadanía Global
Autonómico

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Rodríguez Romero, MM, Maria Helena Zapico Barbeito, Cristina Pérez Crego
Organizador Facultad de Ciencias de la Educación
Lugar Coruña, A (España)

How teachers draw upon authoritative discourses to explain their approach to teaching (or not) about sexual diversity
Annual congress of the American Educational Research Association (AERA)
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador American Educational Research Association (AERA)
Lugar Philadelphia (Estados Unidos)

Educació per a la Sostenibilitat. Equipaments ambientals en la societat actual
IV Simposi Educació per la sostenibilitat
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. Comunitat Valenciana
Lugar Vila-real (España)

Aprender con videojuegos en Educación Infantil: un estudio de caso
3º Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa (CIMIE)
Internacional

Autores/as Fernando Iglesias Amorin, Alba Patricia Digón Regueiro, María Isabel Lugrís Castro
Organizador AMIE (Asociación Multidisciplinar de Investigación Educativa) - Universidad de Valladolid
Lugar Segovia (España)

Investigando en Educación para el Desarrollo I. Un análisis comparativo de los proyectos de la ONGD Solidaridad Internacional de Galicia
IV Congreso de Educacion para el Desarrollo.
Nacional

Autores/as Rodríguez Romero, MM, Araceli Serantes Pazos, José Luis Iglesias Salvado
Organizador HEGOA
Lugar Vitoria-Gasteiz (España)

Análisis del cambio climático en los libros de texto
Seminario Internacional Resclima I. Investigar el cambio climático en la interfaz entre cultura científica y la cultura común
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade de Santiago de Compostela (USC)
Lugar Santiago de Compostela (España)

Estado da arte da Educação Ambiental na Galcia
2 Congresso Internacional de Educação Ambiental dos Países Lusófonos/7º encontro da Rede Mato-Grossense de Educação Ambiental
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade Federal do Mato Grosso
Lugar Cuiabá (Brasil)

Market-based education reform in Spain and its implications for inclusion
Annual European Conference on Educational Research (ECER)
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Laura Cruz Lopez
Organizador European Educational Research Association (EERA)
Lugar Porto (Portugal)

Videojuegos y Educación Infantil: análisis y propuestas de uso
II Congreso Internacional Educación mediática y competencia digital: Ludoliteracy, creación colectiva y aprendizajes.
Internacional

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro, Fernando Iglesias Amorin
Lugar Barcelona (España)

La creación de un videojuego para trabajar la inteligencia emocional en la Educación Infantil desde enfoques críticos
II Congreso Internacional Educación mediática y competencia digital
Internacional

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro, Fernando Iglesias Amorin, Alicia Tojeiro Ríos
Organizador Universidad Oberta de Catalunya
Lugar Barcelona (España)

Adolescencias y vulnerabilidad social: el compromiso con un modelo inclusivo de educación
Congreso Internacional de Pedagogía Social. XXVI Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social.
Internacional

Autores/as Ana Mª Iglesias Galdo, Laura Cruz Lopez
Organizador Universidad de Oviedo (UNIOVI)
Lugar Oviedo (España)

to a new European philosophy of (European) education: Science in the Kitchen and transversal competences for Chemistry majors
Comparative Education World Congress
Internacional

Autores/as Maria Helena Zapico Barbeito, Renee Depalma Ungaro
Organizador World Council of Comparative Education Societies
Lugar Buenos Aires (Argentina)

South African teacher positions on abstinence-only and comprehensive sexuality education: Irreconcilable differences?
Comparative Education World Congress
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador World Council of Comparative Education Societies
Lugar Buenos Aires (Argentina)

Ecoturismo y Equipamientos de Educación Ambiental
II Encuentro Estatal de Equipamientos de Educación Ambiental
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador CENEAM-Centro Nacional de Educación Ambiental
Lugar Segovia (España)

Claiming a Space for LGBT within a social justice agenda
New Foundations: School Ethos and LGBT Studies
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador Irish Research Council
Lugar Limerick (Irlanda)

Cómo influyen las bibliotecas escolares en la implicación del alumnado. Estudio sobre Clubes de lectura pertenecientes a Centros Educativos que participan en el Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia
I Congreso Internacinal Envolvimento dos Alunos na Escola: Perspectivas da Psicologia e Educaçao
Internacional

Autores/as Rodríguez Romero, MM, Araceli Serantes Pazos, Maria Helena Zapico Barbeito, Inmaculada Doval Porto
Organizador Instituto de Educação-Universidade de Lisboa
Lugar Lisboa (Portugal)

South African Life Orientation teachers draw upon religion, science, policy and the Constitution to construct approaches to sexuality education
Annual Conference, British Educational Research Association (BERA)
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador British Educational Research Association (BERA)
Lugar Sussex (Reino Unido)

La implicación del alumnado y las bibliotecas escolares. Un estudio sobre blogs de los Clubes de Lectura pertenecientes a Centros Educativos que participan en el Plan de Mellora de las Bibliotecas Escolares de Galicia
I Congreso Internacinal Envolvimento dos Alunos na Escola: Perspectivas da Psicologia e Educaçao
Internacional

Autores/as Rodríguez Romero, MM, Araceli Serantes Pazos, Mª Dolores Cotelo Guerra, José Luis Iglesias Salvado
Organizador Instituto de Educação-Universidade de Lisboa
Lugar Lisboa (Portugal)

The gendered nature of heternormativity: Contesting the sex/gender/sexuality status quo
Annual Meeting of the British Educational Research Association (BERA)
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador American Educational Research Association (AERA)
Lugar Manchester (Reino Unido)

El pepel de los Centros de Educación Ambiental en nuestra sociedad: situación actual y perspectiva de futuro
Encuentro Estatal de Centros de Educación Ambiental
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Red Andaluza de Centros de Educación Ambiental
Lugar Dílar (España)

Aproximación histórica a las iniciativas legislativas en España a favor de las bibliotecas escolares (siglos XIX-XXI)
Congreso Iberoamericano de las lenguas en la educación y la cultura. Las lenguas en la educación: cine, literatura, redes sociales y nuevas tecnologías.
Internacional

Autores/as Mª Dolores Cotelo Guerra, José Luis Iglesias Salvado, Araceli Serantes Pazos
Lugar Salamanca (España)

El movimiento de los equipamientos para la Educación Ambiental en España: nuevas formas de conservación e innovación en el rural
IX Coloquio Ibérico de Estudios Rurais (I) Mobilidades e (des)Envolvimientos: o Rural Desafiado
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade de Lisboa
Lugar Lisboa (Portugal)

Las agencias de viajes en el entorno virtual del siglo XXI y su relación con el marketing de afiliación
XVII Congreso Internacional AECIT 2012. Creación e desenvolvemento de productos turísticos: innovación e enfoque experiencial
Internacional

Autores/as Clide Rodríguez Vázquez, Valentín Alejandro Martínez Fernández, Magdalena Rodríguez Fernández, Oscar Juanatey Boga, Montserrat Penelas-Cortés Bellas
Organizador Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo
Lugar Carballiño, O (España)

From ¿social transformation¿ to ¿social progress¿: Policy and structural shifts in Spanish universities
Annual Discourse, Power, Resistance Conference
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Maria Helena Zapico Barbeito
Organizador DPR
Lugar Plymouth (Reino Unido)

Recursos de apoyo a los visitantes en el medio rural: evaluación de los Centros de Interpretación en Galicia
IX Coloquio Ibérico de Estudios Rurais (I) Mobilidades e (des)Envolvimientos: o Rural Desafiado
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade de Lisboa
Lugar Lisboa (Portugal)

las bibliotecas escolares y las web 2.0: un estudio de la estructura y del uso de los blogs de las bibliotecas escolares en los centros gallegos premiados en la convocatoria nacional de buenas prácticas de bibliotecas escolares 2011
Congreso Iberoamericano de las lenguas en la educación y la cultura. Las lenguas en la educación: cine, literatura, redes sociales y nuevas tecnologías.
Internacional

Autores/as Rodríguez Romero, MM, Araceli Serantes Pazos, Alba Patricia Digón Regueiro
Lugar Salamanca (España)

O papel dos equipamentos para a Educação Ambiental na sequência das Conferências Internacionais das Nacións Unidas: o caso dos centros de referência em Espanha
I Congresso Internacional OBSERVARE. As tendências internacionais e posiçÑao de Portugal. Resumos
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade de Lisboa
Lugar Lisboa (Portugal)

A Interpretación do Patrimonio como instrumento de xestión sostible do territorio
Xornadas de Turismo e Natureza
Autonómico

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador IBADER
Lugar Foz (España)

School, neoliberalism, postcolonialism, and cultural diversity in NW Spain
Annual Conference, British Educational Research Association (BERA)
Internacional

Autores/as Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro
Organizador British Educational Research Association (BERA)
Lugar London (Reino Unido)

Discourses of language hegemony: (Minoritized) language revitalization policies in three Spanish autonomous communities
Annual (2011) Discourse, Power, Resistance (DPR) Conference
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Cathryn Teasley Severino
Organizador DPR
Lugar Plymouth (Reino Unido)

Os equipamentos de educación ambiental, instrumentos de conservación
Encontro Internacional: Conservando a riqueza
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Araceli Serantes Pazos
Organizador Museos Científicos da Coruña; CEIDA
Lugar Oleiros (España)

Acogimiento Residencial, hacia una medida educativo-social de calidad para la protección de la infancia
III Congreso Iberoamericano de Pedagogía Social: La pedagogía social en diálogo educación popular-educación social
Internacional

Autores/as Laura Cruz Lopez
Organizador Universidade Luterana do Brasil y Seminario Iberoamericano de Pedagogía Social
Lugar Canoas (Brasil)

Postcolonial Perspectives in the inclusion of immigrant students in Galiza, Spain
European conference on Educational Research (ECER)
Internacional

Autores/as Cathryn Teasley Severino, Concepción Sánchez Blanco, Renee Depalma Ungaro
Organizador EERA European Educational Research Association
Lugar Berlin (Alemania)

La Educación mediática y el método de proyectos en los niveles de la Educación infantil: una experiencia de investigación-acción para la enseñanza de los medios de comunicación
I Congreso Internacional de Educación mediática y competencia digital: La cultura de la participación
Internacional

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro, Alicia Tojeiro Ríos
Lugar Segovia (España)

Are we queer yet? (Not) reconciling participant perspectives in a participatory action research project
Education and Social Research Institute (ESRI), Methodological Issues in Research
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador Manchester Metropolitan University
Lugar Manchester (Reino Unido)

O papel dos equipamentos para a Educação Ambiental na sequência das Conferências Internacionais das Nacións Unidas: o caso dos centros de referência em Espanha
I Congresso Internacional OBSERVARE. As tendências internacionais e posiçÑao de Portugal
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Universidade Autónoma de Lisboa
Lugar Lisboa (Portugal)

La promoción de la autonomía personal en contextos residenciales de protección a la infancia
XII Congreso Internacional de Teoría de la Educación
Internacional

Autores/as Laura Cruz Lopez
Organizador Universitat de Barcelona (UB)
Lugar Barcelona (España)

The legal regulation of gender identity: Moving beyond fixed and ¿natural¿ categories
Socio-Legal Studies Association Annual Conference
Internacional

Autores/as Maria Victoria Carrera, Renee Depalma Ungaro
Organizador Socio-Legal Studies Association
Lugar Bristol (Reino Unido)

Constructing Spanish: Discourses of language hegemony in Spain and the US
2010 Congress of the World Council of Comparative Education Societies
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro, Cathryn Teasley Severino
Organizador WCCES
Lugar Istanbul (Turquía)

La Interpretación del Patrimonio: una estrategia para consolidar el turismo de naturaleza en el Hato Piñero (Venezuela)
IX Jornadas de la Asociación para la Interpretación del Patrimonio: Interpretación del Patrimonio y Turismo
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador Asociación para la Interpretación del Patrimonio-AIP
Lugar Madrid (España)

Negotiating consent and safety in a participatory action research project
Annual Discourse Power Resistance conference
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador DPR
Lugar Greenwich (Reino Unido)

Dangerous and Endangered Messengers
Annual Discourse Power Resistance conference
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Organizador DPR
Lugar Greenwich (Reino Unido)

Educación mediática y formación del profesorado: el estudio de caso como estrategia de aula
Congreso Internacional sobre Antropología Audiovisual e Investigación en Tecnología Educativa
Internacional

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Lugar Madrid (España)

La cualificación profesional en la universidad: Un estudio desde la perspectiva de los estudiantes
V Congreso Internacional de Formación para el Trabajo
Internacional

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Lugar Granada (España)

CEIDA, un exemplo de instrumento para dinamizar a capacitación e a xestión socio-ambiental
VI Xornadas Galegas de Educación Ambiental. Actas
Nacional

Autores/as Carlos Vales Vázquez, Araceli Serantes Pazos
Lugar Santiago de Compostela (España)

La cualificación profesional y el desarrollo personal en la universidad
XI Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de formación para o traballo
Internacional

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Organizador Universidade de Santiago de Compostela (USC)
Lugar Santiago de Compostela (España)

A Lei 13/2008 de Servizos Sociais de Galicia, novas posibilidades para o traballo coordinado e en rede?
Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social. Servicios Sociales y comunidad: respuestas frente a la crisis económica
Nacional

Autores/as Laura Cruz Lopez, M.Carmen Moran De Castro, Laura Varela Crespo
Lugar Barcelona (España)

La educación intercultural en espacios informales: El caso del programa La Red Mágica en Delaware, EE.UU.
I Congreso de Docencia Universitaria
Internacional

Autores/as Renee Depalma Ungaro
Lugar Vigo (España)

Como se interpreta o patrimonio en Galicia
VI Xornadas Galegas de Educación Ambiental. Actas
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Santiago de Compostela (España)

Participación y vida cotidiana en centros residenciales de acción educativa
I Congreso Internacional em Estudos da Criança. Infâncias Possíveis, Mundos Reais
Internacional

Autores/as Laura Cruz Lopez, Esther Gil Pasamontes, Sandra Costa I Camara
Lugar Braga (Portugal)

Dos experiencias metodológicas y una propuesta de futuro
IV Congreso Internacional: la renovación de metodologías docentes centradas en el nuevo proceso de aprendizaje del alumno
Internacional

Autores/as Begoña Alfageme González, Rosa Mª Mendez Garcia, Mónica Porto Currás
Lugar Valladolid (España)

La formación integral del estudiante universitario: ¿qué dice la universidad al respecto?
V Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria
Internacional

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Lugar Valencia (España)

Valoración de las medidas y actuaciones para la inserción de inmigrantes a partir de la integración sociolaboral en la Región de Murcia
XIV Congreso Nacional y III Iberoamericano de Pedagogía: educación, ciudadanía y convivencia. Diversidad y sentido social de la educación
Internacional

Autores/as María José Bolarín Martínez, Mónica Porto Currás, Rosa Mª Mendez Garcia
Lugar Zaragoza (España)

De la infancia en el tiempo al tiempo en la infancia: lecturas cronológicas de la socialización infantil en la educación primaria
I Congreso Internacional em Estudos da Criança. Infâncias Possíveis, Mundos Reais
Internacional

Autores/as Laura Cruz Lopez, Mª Carmen Moran De Castro, Pablo Montero Souto
Lugar Braga (Portugal)

Evaluación de la Universidad como agente de información y formación
V Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria
Internacional

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia
Lugar Valencia (España)

Actuaciones de acogida a inmigrantes en la Región de Murcia: punto de partida para construir interculturalidad
I Jornadas Internacionales. VI Jornadas sobre Diagnóstico y Orientación. El carácter Universal de la Educación
Internacional

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia, Mónica Porto Curras, María José Bolarín Martínez
Organizador Universidad de Jaén
Lugar Jaén (España)

Aprender a partir del examen: una experiencia desde el ABP
V Jornadas de Investigación en Docencia Universitaria
Nacional

Autores/as Rosa Mª Mendez Garcia, Mónica Porto Currás
Lugar España

A rede galega de Equipamentos para a Educación Ambiental
I Congreso Internacional de Educación Ambiental dos Países Lusófonos e Galicia. Comunicacións.
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Santiago de Compostela (España)

Equipamentos para a educación ambiental e enerxía
II Congreso Internacional Enerxia e desenvolvemento sostible
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar España

Implementando una metodología de enseñanza-aprendizaje a partir del aprendizaje basado en problemas: dificultades y ventajas encontradas
V Jornadas de Investigación en Docencia Universitaria
Nacional

Autores/as Mónica Porto Currás, Rosa Mª Mendez Garcia
Lugar España

Los procesos de calidad en los Equipamientos para la Educación Ambiental en España: el caso gallego
V Congreso Ibero-Americano de Educación Ambiental
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Joinville (Brasil)

El CEIDA: Centro de referencia para la eduación ambiental en Galicia
V Congreso Ibero-Americano de Educación Ambiental
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Joinville (Brasil)

Seminario de Equipamientos para la Educación Ambiental en España
V Congreso Ibero-Americano de Educación Ambiental
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Clotilde Escudero Bocos
Lugar Joinville (Brasil)

Nuestra experiencia en la docencia de la asignatura Nuevas Tecnologías aplicadas a la Educación dentro de los Grupos de calidad de la Universidad de A Coruña. Algunas limitaciones para el uso de las plataformas.
XIV Jornadas Universitarias de Tecnología Educativa
Nacional

Autores/as Marta Fernández Prieto, Alba Patricia Digón Regueiro
Lugar Santiago de Compostela (España)

Calidad en los equipamientos para la educación ambiental: cuando la coherencia se convierte en un fin
I Congreso Internacional e Interdisciplinar sobre Participación, Animación e Intervención
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Barcelona (España)

La coherencia como fin: procesos de calidad en los equipamientos para la educación ambiental en España
III Congreso Internacional de Educación Ambiental. Hacia el desarrollo sostenible en el tercer milenio
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Granada (España)

Valoración de Cuatro años de gestión del CEIDA: retos para una nueva etapa
III Congreso Internacional de educación Ambiental
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Carlos Vales Vázquez
Lugar Granada (España)

Las otras noticias y los telediarios españoles: una propuesta de análisis
Congreso Hispanoluso: La televisión que queremos... Hacia una TV de calidad
Internacional

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Lugar Huelva (España)

O CEIDA: um centro de referencia para a Educaçao Ambiental.
II WEEC, World Environmental Education Congress
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Carlos Vales Vázquez
Lugar Rio de Janeiro (Brasil)

What happened to Nannerl Mozart? Music and Gender in schools
14 Seminario Internacional Music in Schools and Teacher Education Commission (MISTEC)
Internacional

Autores/as Alba Patricia Digón Regueiro
Lugar Granada (España)

Conservar o mar: programa de Educaçao Ambiental além da catástrofe do Prestige.
II WEEC, World Environmental Education Congress
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos, Carlos Vales Vázquez
Lugar Rio de Janeiro (Brasil)

Centros y equipamientos de educación ambiental. El reto de la calidad
III Congreso Andaluz de Educación Ambiental
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Córdoba (España)

Los equipamientos de educación ambiental en Galicia: diagnóstico y propuesta de ordenación
IV Congreso Iberoamericano de Educación Ambiental "Un mundo mejor es posible"
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar La Habana (Cuba)

Recursos para incluir a Educacón Ambiental no curriculum: os Equipamentos de Educación Ambiental na Galiza
VII Congreso Galego-Portugués de Psicopedagoxía
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Organizador UDC
Lugar Coruña, A (España)

Natureza, escola e educación física: unha ollada diferente
IX Encontros Didácticos de Educación Física Escolar
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Pontedeume (España)

Los equipamientos de educación ambiental en Galicia como recurso para la divulgación del Patrimonio Natural
I Congreso Internacional de Investigaçao e desenvolvimiento Socio-Cultural
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Povoa do Varzim (Portugal)

Diagnóstico de los equipamientos de Educación Ambiental en Galicia: propuestas de evaulación para la ordenación y mejora del sector.
Encuentro Iberoamericano de "Bioalfabetización"
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar San José (Costa Rica)

Cuestiones para entender los Centros y Equipamientos de Educación Ambiental.
III Congreso Andaluz de Educación Ambiental
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Sevilla (España)

-
Reunión Internacional de Expertos de Educación Ambiental
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar España

Educación ambiental en las corporaciones locales
IV Jornadas de Educación Ambiental
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Madrid (España)

Carta de calidade para a rede Galega de Centros de Educación Ambiental
Xornada sobre calidade dos centros de educación ambiental de Galicia
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar España

Educadores/as ambientais: o reto da prosesionalización
Educación ambiental nos espacios naturais galegos
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Coruña, A (España)

O papel das administracións en materia de educación ambiental
IV Xornadas Galegas de Educación Ambiental
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Santiago de Compostela (España)

Enerxías alternativas nas aulas
XII Encontro Galego-VI Galego Portugués de Educadores pola Paz
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Coruña, A (España)

Costa de Dexo: aprovechamiento didáctico y turismo para la conservación de un monumento natural
BIOTUR'98. 1 Evento Internacional sobre Biodiversidad y Turismo
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Holguín (Cuba)

Castillo de Santa Cruz: un centro de educación ambiental para Galicia
III Jornadas de Educación Ambiental
Nacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar España

La educación ambiental desde las instituciones: la experiencia del Ayuntamiento de Oleiros (Galicia-España)
BIOTUR'98. 1 Evento Internacional sobre Biodiversidad y Turismo
Internacional

Autores/as Araceli Serantes Pazos
Lugar Holguín (Cuba)

Actuaciones desde la administración local en materia de educación ambiental: el caso del ayuntamiento de Oleiros
VI Congreso de Psicología Ambiental
Internacional

Autores/as Carlos Vales Vázquez, Araceli Serantes Pazos
Lugar España

Los equipamientos de educación ambiental ante el reto de la globalización: aportaciones desde el Centro de Extensión Universitaria y Divulgación Ambiental de Galicia (CEIDA)
17 Congreso da Sociedade Internacional para o Estudio da Relación entre Persoas e o Medio Ambiente.
Internacional

Autores/as Ángel Vales-Vázquez, Araceli Serantes Pazos, Roi Zearreta López
Lugar Coruña, A (España)